Jadłospis dla Filii

 

Śniadanie

Zupa

Obiad

Poniedziałek

28-11

Płatki kukurydziane  nas mleku, Chleb (gluten) 30 g, masło (mleko) 5g,  wędlina  (mleko) 30g, taca warzywno-owocowa ,herbata owocowa 200 ml  (310 kcal)

 

Zupa ogórkowa (seler, gluten, mleko)  250 ml ( 75 kcal)

 

Kotlet drobiowy (mleko, jajka, gluten)70 g , ziemniaki 90 g, surówka warzywna 80 g, kompot owocowy 200 ml (330Kcal)

 

Wtorek

29-11

Owsianka na mleku z żurawiną , Chleb  (gluten)  30g, masło (mleko) 10 g, ser (mleko) 20 g, wędlina, dżem, taca warzywno-owocowa, Herbata miętowa 250 ml (330 kcal)

 

Zupa marchewkowa(seler,) 250 ml (75 kcal)

 

Pierogi z jagodami z polewą jogurtową ( jajka, gluten, mleko) 250 g,

Kompot owocowy 200 ml (370 kcal)

 

Środa

30-11

Parówka, Chleb  (gluten)  30g, masło (mleko) 5g, wędlina (mleko) 20g, ser (mleko) 20 g, taca warzywno-owocowa, Mleko  200 ml (340 kcal)

 

Zupa krupnik(seler, gluten), 250 ml (75 kcal)

 

Kotlet pożarski(mleko, jajka, gluten)70 g, ziemniaki 80 g,  surówka z kapusty pekińskiej 70 g, Koktajl mleczno-owocowy  200 ml (370 kcal)

 

Czwartek

01-12

Chleb  (gluten) 30g, masło (mleko) 5 g, Płatki czekoladowe (mleko, gluten), wędlina (mleko)  20g, ser (mleko) 20g, dżem  , taca warzywno-owocowa, herbata owocowa 250ml  (330 kcal)

 

Zupa jarzynowa(gluten, seler)250 ml  (90 kcal)

 

Pulpety w sosie koperkowym (mleko, gluten) 70 g, ziemniaki 90 g, surówka z białej kapusty 80 g,  Kompoty owocowy 200 ml (340 kcal)

 

Piątek

02-12

Chleb (gluten) 30 g, masło (mleko) 5g , ser (mleko) 20 g, dżem,taca warzywno-owocowa, kakao (mleko)200 ml (300 kcal)

 

Zupa koperkowa(seler, mleko) 250 ml (75 kcal)

 

Paluszek rybny z pieca (jajka, gluten) 70g, ziemniaki 90 g,  surówka z kiszonej kapusty 80 g , kompot owocowy 200ml (370 kcal)

 

 

 

Śniadanie

Zupa

Obiad

Poniedziałek

05-12

Chleb (gluten) 30 g, masło (mleko) 5g,  wędlina 20 g, ser  (mleko) 20g, taca warzywno-owocowa ,kakao (mleko) 200 ml  (300 kcal)

 

Zupa kalafiorowa zabielana (seler, mleko)  250 ml ( 85 kcal)

 

Makaron z kurczakiem i szpinakiem w sosie śmietanowym (mleko, jajka, gluten, )  250g, kompot owocowy 200 ml (330Kcal)

 

Wtorek

06-12

Płatki kukurydziane  na mleku, Chleb  (gluten)  30g, masło (mleko) 5g, wędlina (mleko) 20g, ser (mleko) 20 g, taca warzywno-owocowa, Mleko  200 ml (330 kcal)

Zupa kapuśniak(seler, Gluten) 250 ml (78 kcal)

Nuggetsy(jajka, gluten, seler, mleko) 70 g ,frytki z pieca 70 g, kapusty pekińskiej, kompot owocowy 200 ml (320 kcal)

Środa

07-12

Parówka drobiowa, Chleb  (gluten)  30g, masło (mleko) 5g, wędlina (mleko) 20g, ser (mleko) 20 g, taca warzywno-owocowa, Mleko  200 ml (330 kcal)

 

 

Zupa z fasoli szparagowej (seler), ziemniaki 250 ml (75 kcal)

 

Gulasz z warzywami (jajka, gluten) 70 g, kasza bulgur 90 g, ogórek konserwowy 80 g,  Kompot owocowy 200 ml (370 kcal)

Czwartek

08-12

Płatki czekoladowe (mleko, Gluten) , Chleb  (gluten) 30g, masło (mleko) 5 g,  wędlina (mleko)  20g, ser (mleko) 20g, dżem  , taca warzywno-owocowa , Herbata rumiankowa 250ml  (340 kcal)

Zupa buraczkowa(seler)250 ml  (80 kcal)

 

Kotlet drobiowy na parze (jajka, gluten) 70 g, ziemniaki (gluten) 90 g , mizeria z jogurtem (mleko)  70 g, Kompoty owocowy 200 ml (340 kcal)

 

Piątek

09-12

Jajecznica  ( jajka , mleko), 60 g, Chleb (gluten) 30 g, masło (mleko) 5g, ser (mleko) 30 g, dżem, taca warzywno-owocowa,  Herbata miętowa200 ml (300 kcal)

 

Zupa krem z białych warzyw(seler, mleko, ryba), ziemniaki 250 ml (75 kcal)

 

Kotlet mielony z łososia(jajka, ryby, gluten) 70g, purée z ziemniaków 70 g,   surówka szwedzka,  kompot owocowy(mleko) 200 ml (370 kcal)